sömnbrist ger huvudvärk

Och man känner sig som en zombie hela dagen efter.



* Inget napp där heller, då metar vi vidare*



Idag:  Jag var lagom på humör när jag kom till jobbet idag och samtidigt visste jag vad som väntade mig. Det var på riktigt idag, idag skulle jag jobba på egen hand, ta hand om vårdtagarna själv och anteckna i deras pärmar.
Antagligen har jag gått och spänt mig hela dagen för jag har fått en sådan nackbesvär som övergått till skallevärk. Och att jag inte sovit inatt har inte gjort saken bättre. Ikväll ska jag lägga mig i tid så jag är utvilad och pigg imorgon.

Mina besök hos vårdtagarna var lätträknade på fingrarna eftersom henne jag vikarierar för har inte så många besök utan hon har mest pappersarbete men istället för pappersarbete så får jag lite extra rundor från de andra arbetskamraterna.
Jag var hos en vårdtagare som tog nästan en timme men han var så tacksam för min hjälp och sådant gör en varm och glad inombords.

Men jag hade sådan huvudvärk idag påvägen hem.....men nu känns det lite lättare. Var nog mat som fattades med.

Nu ska jag betala räkningar!

Kommentarer
Postat av: Fia

Skönt att det kändes bra att jobba på egen hand!Hoppas det gått bra idag
me, vi hörs kanske mer i em!Kram!

2007-06-26 @ 09:42:28
URL: http://fiasdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0