svenska flaggans dag

Nationalfirande med sång och dans bjöds det på i slottparken idag. Det var väldigt roligt......Divrtimento(sångkören som jag är med i) framförde tre sånger varav en med en solist som är en lokalkändis från Landskrona. Allt gick bra och nu är körterminen slut och startar i höst igen och då med ny energi som vi ska använda oss till främträdanden som vi har framför oss.......vilket ska bli så otroligt skoj!!!!!

Annars har dagen varit bra, lunch på seglarpaviljongen med morföräldrar och föräldrar , mysigt med utsikten över vattnet och whenbåtarna. Därefter bar det iväg till slottsparken där firandet skulle börja och som höll på i några timmar. Man var ganska trött i benen efter att ha stått upp så länge.

Nu sitter jag här som vanligt. Var meningen att jag skulle på en träff imorgon men eftersom jag var för snabb med att avboka det så får jag stå mitt kast med. Aja det gör inget. Då får jag tid för mina hemsysslor istället. Sedan på lördag ska jag på bio vilket ska bli........mysigt? 


Ikväll ska jag se på mitt favoprogram......Grey's Anatomi och det är säsongsavslutning buhu....aja jag hade ändå inte haft tid att se det om det fortsatt i sommar för då jobbade man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0