Tisdag den 5 Juni 2007

Usch, stackars mitt lilla huvud, har så ont oga av en lilla anledning.....en liten grej....den "trevliga veckan" som aldrig kommer vilket gör mig vansinnig för den får bara inte förstöra för mig nu när jag har lite uppdrag framför mig.

Imorgon är det nationaldagen i Sverige och jag ska ha sånguppträde med min kör Divertimento. Jag hoppas att skallevärken har försvunnit då.På torsdag ska jag på min andra "dejt" detta år. Då vill man också må bra och jag har provat kläder som en galning för jag vill vara snygg men ändå inte för "uppklädd".
På lördag ska jag på bio med en annan "dejt" haha många bollar i luften eller? Vadå?? Jag är singel, jag sårar ingen! Jag är ung och snygg, varför ska jag sitta hemma och gömma min vackra skönhet? Nope, nu ska jag leva!


Men jag vill inte ha skallevärk, yrsel eller illamående längre!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och för att inte tala om dessa tevliga hormoner som gör mig så sentimental,,,,,,usch nä.........låt mig slippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0