artister

Yes! Ska på bio nästa helg med en Mr cute......ska bli mysigt och trevligt! Trivs i hans sällskap och hoppas få lära känna honom bättre. Han gör mig nyfiken.


I måndags (tror jag det var) köpte jag ett paket med glasssnickers och nu är de uppätna :P Igår köpte jag två chokladkakor, snacka om chokladmonster:P Men jag går ju ändå inte upp i vikt så varför bry sig? Det enda som påverkas är ju hyn men men jag ska prata med läkaren om medicinen och min viktminskning, jag vill inte vara för mager.Hoppas det fixar sig!


Ikväll är det kör.............och idag kommer Cecilia Bonde (solist till you raise me up) och övar med oss till nationaldagen. Hon är säkert jätte-duktig, såg på nätet när jag kollade upp henne att hon känner  Johan Östberg(som medverkat i fame factory) men han är ifrån Landskrona. Johan Östberg har varit gästartist för sommarchansen , kvällspostens talangtävling som ordnas varje sommar i pildamsparken. Har själv varit med och medverkat som en talangtävlare men där stannar vi*host*.

Johan ö......träffade jag en sommar på falsterbobaden och han kunde inte slita blicken ifrån mig........jag undrade vad det var han tittade på.......för så intressant ser jag väl ändå inte ut? Aja......han är speciell.........har en speciell personlighet som vi kunde ta del av i fame factory.
Nä, slut på reklam för Johan Östberg. (hoppas hans tjej eller vänner inte hittar till min blogg:P)


Solen skiner!


Kommentarer
Postat av: blondis81.blogg.se

Hej snäclan! Hoppas att du hade en trevlig kväll på kören. Lycka till med sommar jobbet =) När kommer du ner om Malmö? Jag skall passa på att handla sommar kortet så jag kan komma up till dig och se hur du bor innan du kanske hittar något nytt,sen får vi ta en helg över till Helsingör o shoppa och äta gott :) Saknar dig gumman. Ta hand om dig kram kram din eviga vän

2007-05-31 @ 20:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0