Give the world a smile today

Hallå.....

Jag känner mig irriterad och trött pga olika anledningar som rörighet i mitt liv just nu.
Jag är förbannad på CSN, de har jag tröttnat på för längesedan men jag behöver ju pengar för att klara av att försörja mig själv. Hu, längtar tills man har ett jobb med fast inkomst så att man kan börja betala av sina skulder.

Shit vilken j***a pratkvarn,förstår inte hur man kan anställa någon som pratar mer och arbetar mindre. Hon höll ju på att gå mig på nerverna med sina jäkla frågor om allt annat som inte handlade om själva uppgiften.Hennes mobil ringer när jag och hon hjälper en vårdtagare med liften, vad gör hon? Jo hon svarar såklart medan den stackars vårdtagaren får hänga kvar i liften, grrrrrrr ....tala om vad man får behärska sig i sådana situationer men jag klarar det av någon märklig anledning...(?)

Idag var det min sista dag, snyft. Jag kommer att sakna dem, allihopa. Jagfick en "avskedspresent" av min gulliga handledare, så snällt. Jag gav dem en present i form av en blomma som de blev väldigt glada över, fast egentligen så var det riktat åt min handledare för mitt ansvar har ju legat hos henne.

Ja just det, nu kämpar jag!

Imorgon gäller det...........hoppas hoppas*

Ikväll......samtal med J.......och sedan vill jag så gärna se mitt favoprogram idag Grey's Anatomy (ego ego).



Upp och hoppa din lilla loppa!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nova

Ja det finns stolpskott i alla branscher.:( Kram

2007-05-23 @ 20:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0