Grattis! Du ser 8 år yngre ut

För oss som ofta får höra att vi ser yngre ut än vi är  kan uppleva det jobbigt i den unga åldern då man vill se äldre ut. Men sedan om sisådär 10 år så kan vi vara tacksam för att vi ser yngre ut för när vi börjar närma oss åldern så vill vi alla se unga ut. Så, när jag är 35, ser jag fortfarande ut som en fräsch och snygg 25-åring, haha:P


Vilken dag på jobbet, så mycket man skrattade idag. Det var längesedan jag skrattade så mycket att tårarna rann och man knappt fick luft. Det är bevisat  om man skrattar mer känns allt mer positivt. Så kändes idag,tack vare att vi skrattade så mycket idag så kände man sig positiv. Man skrattar tillsammans med arbetskollegor och vårdtagare, så härligt!

Åh min stora dröm just nu vore att hamna på en bra arbetsplats med underbara arbetskamrater som man har kul med, som nu......Tack, ni är underbara!!!!!!




" Ha inga förväntningar för det blir aldrig som man väntat sig"

" När du minst anar det så sker det "


Den dära ping pong-låten har satt sig på repeat i min hjärna.......*It's only feels like lov.....osv*


Have a good friday!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0