Lite slutord för dagen

Usch, känner att jag suttit för mycket vid datorn idag plus att jag inte sovit tillräckligt inatt. Ska aldelles strax gå till sömns men först ska jag skriva av mig lite i bloggen. Har glömt min bok som jag brukar skriva i innan jag lägger mig. Så det får bli på nätet denna gång  men jag får se upp så jag inte lägger ut för mycket av mitt inre här eftersom detta är till för allmänheten. Jag kan ju skriva precis vad jag känner inom mig i min riktiga bok.

Idag har det varit en riktigt slappdag, tog det en massa lugnt idag vilket behövdes efter en lång natt igår men kul hade jag. Imorgon åker jag hem til Landskrona igen men först ska jag besöka min väninna en stund.Susta veckan på praktiken nästa vecka, oj känns kontsigt och jag MÅSTE köpa någonting som tack för denna lärarika tiden. men jag lär kanske träffa dem igen vilket jag hoppas innerligt på att göra för detta var det bästa inom arbetsmarknaden som jag varit med om. Tack till er alla underbara på v 2 solbacken!

I veckan ska jag trägga den sk kontaktpersonen för sommarjobb i helsingborg, då får jag antagligen mitt svar. I helgen ska jag träffa en ny kontakt vilket jag tar det som det kommer, men det känns spännande iallafall. Denna gången har jag mer i mitt bagage av erfarenhet så jag bemöter detta på annat sätt.

Det handlar inte om att möta en kille/tjej som har alla egenskaper som man helst ser hos partnern utan det handlar om att komma överens, handlar om att hitta en partner som man kan sammarbeta med, som kan möta dig på alla plan! Det kvittar om man träffar en tjej/kille som har allt man attraheras av om inte denna tjej/kille kan möta/hantera dig som den person du är!
Man kan aldrig ändra sig, man är som man är däremot kan man jobba på minde eller bra sidor.....förstärka eller förminska.....men aldrig bli någon annan utan man är den man är, kom ihåg det. Det finns alltid någon för någon! Så många människor som vi är på jorden är det mycket sannolikt att där ska finnas en som är din själsfrände och matchar dig på alla plan!


Bra: samtal med kompisar, samtal med familj, planerade inför veckan.....kämpar med min styrka!

Tacksam: min familj, vänner, mig själv, solen, våren,musiken,sången, min inre styrka, hälsan

Hjälp mig: att göra det bästa av morgondagen!


Godnatt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Nova

Kram på dig kompis!

2007-05-21 @ 17:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0