Stadsrunda i city

125502-36



Underbart väder idag med strålande solsken. Har varit en runda på stan med min väninna J idag. Det blev lite besök i olika butiker. Vi lunchade i bestående av kebab på ett ställe på lilla torg, har blivit vårt stamställe vid det här laget, hehe. Dagen bestod av lite flams och trams och mycket prat, det blir alltid mycket snack och OFTA psykologiskt snack om livet och kärleken och allt annat. Jag känner att hon har blivit en nära vän till mig. Vi träffades genom våra mammor som är med i facket båda två. Nu på senaste tiden har vi kommit varandra närmare. Det är skitkul att vi fått en sådan bra kontakt!
Rundan på stan avslutades med en glass på Mc'Donald's och sedan promenerade vi till bussen.
Tack för en trevlig dagsom alltid!:)

Känner mig väldigt trött just nu, kan bero på alla intryck man fick i stan. Det är så svårt att förklara min situation för den är så svår att beskriva. Men jag föredrar en stressig situation med NÅGRA FÅ vårdtagare som behöver hjälp än en mellanstor stad som malmö och en massa folkmassor. Intrycken är värre än.......det handlar om vad sinnena tar emot, mina sinnen är extra starka....synen,hörseln blir ännu tydligare än hos andra människor utan ADHD-problematik. Men det är tur att man omger sig av människor som kanske inte kan förstå men som ändå försöker......de har tålamod med mig, sådana människor är riktiga vänner, som accepterar en som den man är. Tack till dem!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice!

2007-05-19 @ 21:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0