Vem vann igår?

Orkade inte sitta uppe och se klart hela röstningen så jag stängde av tvn och gick och la mig. Men nu undrar jag vem som vann, har nog förstått på alla bloggars rubrik att eller msn rubrikerna att det inte var Sverige som vann. Om Sverige är tvungna att kvala nästa år så kommer vi inte med och då är det ingen ide att titta på eurovision song contest längre, och inte ens melodifestivalen.Och om vi europeerna åker ur tävlingen så kan man inte kalla det för eurovision song contest längre.Så, nästa år ska jag se en bra film istället eller jag kanske rent av gör nåt annat......Jag kanske befinner mig i ett annat land? Jag kanske har mött mannen i mitt liv? Mycket kan hända på ett år.......får väl se vad framtiden har utstakad för mig ( jag byter ämne ganska snabbt, hehe)





Ikväll gäller det!  -Divertimento, ska vi sätta "country garden" denna gång? -Klart vi ska!!!! Nu när vi dessutom har våra nära och kära i publiken så kan det bara gå bra! ;) Men ujujuj vad nervös jag är..........sångerna sitter inte som de ska.............är det försent att tro på under kan ske?



..............okey, break your legs!!!

*tar ett djupt andetag*


Kommentarer
Postat av: Fia

Serbien vann, men den var okej tyckte jag. Ja tyvärr blir de ju kval för Sverige nästa år, The Ark kom på plats 18. Men Carola fick ju kvala in förra året å de gick ju bra, får se vad som händer. Hoppas framträdandet för dig går bra ikväll!Kram!

2007-05-13 @ 12:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0