allergisk

Jag tror att jag är allergisk. Härom dagen gjorde jag en allergiundersökning och får veta svaret om några veckor. Det känns som jag är allergisk med tanke på alla symtom jag har, snuva ,nysningar, ögon som rinner.....i närheten av katter..*SUCK* Så nu kan jag glömma att skaffa katt.


Usch......nu är det bara 3 dagar kvar tills klassfesten. Har precis varit inne och kollat hur många som anmält sig och antalet folk växer. Nu är klassen uppe i 13 stycken och fler lär det bli, jisses...och .jag som trodde att det bara skulle bli en liten skara. Vad har jag gett mig in på?!:P  Men jag kan inte låta bli att att se framemot det så jag hoppas att det blir kul, annars så vet jag hur jag ska göra, trivs jag inte så lämnar jag stället, efter måltiden förståss:P



Vad händer annars? Läxorna är färdiga, skönt! Jag lyckades ha lite ork kvar att laga lite mat. Det händer en hel del imorgon och då är det skönt om jag slipper laga mat. Bra att kunna ha en liten planering ibland;)

Ikväll blir det TV-mums!

* bonde söker fru
* Greys anatomy (dubbelavsnitt!)

Ha en fortsatt bra lill-lördags-afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0