dubbel resa


Loggade in på klassfestens hemsida för att se om fler anmält sig och fyra personer till har anmält sig plus att jag fått response på mitt inlägg av en gammal klasskamrat så nu är jag inte längre säker på att strunta i klassfesten. Suck.....denna eviga beslutsångest........hur väljer man?

Idag åkte jag 2 gånger buss till helsingborg.Första gången för lektion som vi var utesluten och lärarna hade som vanligt informerat tydligt om detta och andra gången för röngtenbesök(studiebesök som var obligatorisk) så de blev en hel del resande idag. Som tröst tog jag en sväng till affären för att stilla sockerbegäret med choklad, som nu är uppäten. Ikväll ska jag se fortsättningen på ID....och ta reda på om jag har rätt om chipindale-killen men samma tid börjar ju från koja till slott,varför ska de sända samma tider?? Sista programmet blir Nyberg och Törnblom som ska prata om föräldrarskap, inte så lockande för mig  eftersom det inte är aktuellt för mig än men kan alltid vara bra att veta.
Imorgon är jag ledig......från skolan......men jag ska städa hela lägenheten och trampa iväg till ÖB för att se om de har korgar som man kan sätta i facken i hyllan. Så skönt att inte ha några läxor eller hemuppgifter. Lägenheten ska vara fin och fräsch till besöket som kommer på onsdag:)

Men nu är det softa som gäller......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0