Mode och inredningsplaner

125502-44




Mode och inredning är mina stora intresse just nu!

Jag har ju tidigare skrivit om mina renoveringsplaner i mitt nya hem.

Vardgsrummet behöver få en annan tapet. De två tapeter som jag redan har passar inte ihopa och dessutom är det svårt att sätta ihop andra färger tillsammans med dessa.
I vardgasrummet: choklad och antikvitt ska väggarna ha. Två stycken fondväggar i choklad och de längre väggarna går i vit antik. Rummet är rektangulärt.En ny mindre bädsoffa och lite tillbehör. En vändbar matta som jag sett på IKEA i rektangulärformad.Jag ska ha en liten panelhylla och på den ska jag sätta många små olikfärgade värmeljus. Min vita lackhylla som ligger ner och fått ben ska ha korgar i facken. Jag vill ha mer stilrent.

Köket: framtidsplaner: Försöka hitta ett plastgolv i gråmelerad....som liknar sten....jag vill ha nåt liknande dessa tavlor-----> som jag hittade på ett cafe i landskrona , tavlorna var köpta på Ullared, gissa vem som ska till Ullared???!:D
Sedan vill jag en väggklocka, som passar in i "cafestilen".

Kommentarer
Postat av: Jennie

låter tjusigt, chokladfärg är fint!

2007-10-14 @ 16:35:33
Postat av: Nova

Inredning är kul om man har ekonomi för de storslagna drömmarna man har så är det bättre.:) Nu pratar jag om mina egna inredningsidéer då. Jag tror ditt projekt blir kanon! Kram

2007-10-21 @ 19:14:41
URL: http://thingsonmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0