Ny uppdatering!

På grund av tekniska problem med inkopplingen av mitt nya bredband har det dröjt innan jag kunnat använda internet,har ännu inte fått telefonin att fungera men det kommer.

Jag har nu bott i min nya lägenhet i snart två veckor och det känns hur bra som helst. Det finns en del project som ska genomföras i min nya lägenhet som tapsering och målning , ny inredning.
Det tar en tid att bo in sig lite och med tiden känner man vilken slags inredning som skulle passa.

Mina kommande projekt i lägenheten:

I vardagsrummet:
Jag ska sälja min nuvarande bäddsoffa(som tar för stor plats)och införskaffa en likadan bäddsoffa som  den jag har i mitt föräldrarhem.
Ny matta under soffbordet som är vändbar, i två färger brunt och beige/vit.
Väggen som nu har en sandfärgad tapet ska målas över med  vit antik färg.
Jag ska ha två fondväggar i choklad(den som jag har redan och en till) , dessa två färger kommer att gå i en  snygg kontrast med varandra. Också lite inredningsprylar till det....en liten hylla med en massa värmeljus i olika färger. Det kommer nog att bli väldigt snyggt när det är färdigt!

I köket: 
Mitt kök ska inspireras av en cafelook(som jag alltid velat ha mitt kök) . Jag ska lägga nytt golv (om det finns, ett plastgolv som liknar ett stengolv( både i kök och hall).  På väggen ska jag ha ett par snygga tavlor med motiv av cafeservice som mocca latte , cafe latte osv......Det kommer att bli så snyggt.

I hall:
Nytt golv ska som sagt läggas i februari......Mina fina speglar är uppe , så i hallen fattas bara nytt golv.Men allt det andra  med inredning kommer med tiden som man bor in sig.



Saker jag beslutat mig för:
* Tar en paus från kören
*Struntar i klassfesten


Det gäller att hålla koll på sin hälsa och prioritera saker, för människan är ingen robot som sagt!


Nu återgår jag till skolstudierna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0