upptagen hela veckan lång

Nu handlar det bara om en sak för mig inom den närmsta tiden,nämligen flytten!

Köpte en inredningsbok i fredags i hopp om att kanske få lite inspiration.Åkte iväg med mamma och gjorde ett besök på ILVA, möbelhuset på svågertorp, det är ett riktigt trendställe med all all tänkbar inredning av möbler och prylar i alla tänkbara färger och former.Personligen föredrar jag loppis, där kan man verkligen hitta sin egen personliga stil. Ens hem ska symbolisera personligheten. Det är viktigt för mig.

Jag var också en runda på Jysk för att titta ut en säng som jag får av mina snälla morföräldrar i födelsedagspresent.
Killen som hjälpte oss frågade mig om jag skulle använda sängen ofta( min första tanke, jag köper väl inte en säng som jag bara ska ha som "prydnad"?Men det förklarade saken sedan. Mitt svar var: Jag ska ju ha en säng att sova i, jag ska ju sova i den(men i samma sekund tänkte jag" det är väl klart att man sover i sängen men man kan ju göra mer i sängen och han drog på smilgroparna när jag svarade så han förstod min tanke haha, jag med mina halvpinsamma kommentarer). Men detta bjuder jag på.

Har gjort en komihåglista över alla saker som MÅSTE göras nästa vecka så nu är jag upptagen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha, vilken situation. Sånt som händer när man inte riktigt tänker på vad man säger.
Lycka till med flytten och inredandet!

2007-09-16 @ 17:51:48
Postat av: Fia

Spännande me flytt!Hoppas de går bra, de är ju så kul att inreda sen:)Kram

2007-09-17 @ 19:00:24
Postat av: Mysan

Var ska du flytta vännen? kram

2007-09-18 @ 19:20:52
URL: http://thingsonmymind.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej på dig! Det var ett tag sedan man hörde från dig.Allt bra med dig och så?Då börjar det närma sig flytten för din del :) Hoppas att det går bra,,, Skall bliva kul att se hur den ser ut din nya lya. När får du nycklarna? Hör av dig när du känner för det så kan vi prata emra då...Ha det gött...kram på dig

2007-09-23 @ 11:32:38
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0