Vart är min hälsa?

Usch, var det detta jag ville eller?

Vägde mig precis och vågen hamnade på 56,4....snacka om att man lagt på sig på kort tid. Har man stoppat i sig flera kilo choklad i veckan plus annat dåligt fett och socker utan att hålla sin kropp i trim kan inte resultet bli annat än "rund". Och jag har verkligen hamnat i en dålig relation till min hälsa. Man brukar säga" jag väntar tills allt lugnat sig, snart, snart ska jag börja..." och så drar man ut på startet med sitt mål men det kan ju vara bra att börja med uppvärmning. Jag får vä börja träna med promenader och lite styrketräning hemma, för just nu har jag inte råd med gym. Jag är ju så himla trött också, jag är singel och ingen som tar skada av mina rutiner. Jag ska bli hälsosammare nu. När jag flyttat.....haha vad sa jag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

56,4 e ju inte allls farligt :) hur gammal e du?
<3

2007-09-09 @ 13:50:12
URL: http://nr126.blogg.se
Postat av: Jennie

Men 56,4 är ju verkligen ingen vikt att prata om! Du är ju ganska lång så det är ju en väldigt "lagom" (ah, kom inte på nåt bättre ord haha) och sund vikt. Men träna på bara! Kondition och muskler kan man inte få för mycket av

2007-09-09 @ 17:29:09
Postat av: tina

Du, det där är verkligen inte mycket! Du är jättefin som du är! Jag väger långt mycket mer än det där... Din vikt passar dig! Oroa dig inte. *kram*

2007-09-09 @ 19:51:52
URL: http://tinis.wordpress.com
Postat av: Mysan

Det är inte för mkt! Jag väger ju över 70 kg och DET är för mkt i förhållande till min längd. Kom igen nu tjejen. Frossa i choklad då och då om du vill. kram

2007-09-11 @ 10:35:11
URL: http://thingsonmymind.blogg.se
Postat av: Anonym

Godmorgon snäckan! Men det var välan inte mycket att häga i julgranen med den vikten, men jag vet hur du känner dig,,det är bara att fortsätta att träna så blir det litta resultat till slut,,,Hoppas att allt är bra med dig,,var som sakt ett tag sedan man hörde från dig...Då skall du vara bort i helgen med kören,,,det skall välan bliva trevligt :) Hoppas du får en bra dag så hörs vi av..kram på dig

2007-09-12 @ 07:43:19
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0