En dag utan träning

125502-96

Det blev ingen joggingrunda idag pga den hemska smärtan i nacken och i huvudet. Men ska till en sjukgymnast på måndag så får hoppas det hjälper mig att förebygga smärtan. Nu mår jag illa också men det är bara för att jag är hungrig.Käkade lunch vid halv ett och har bara käkat ett äpple och en liten skål med fil och flingor, inget som man håller sig på. Men som tur är har jag rara farföräldrar som dök upp med en lasagnettelåda eftersom de fick höra att planet var försenat en timme (mina föräldrar kommer hem från egypten idag) och det betyder att maten blir försenad också eftersom vi skulle käka hämtmat idag. Men nu har min farmor och farfar ordnat med käk som man bara värmer upp, gött! Har precis fixat iordning salladen och lasagnetten står i ugnen så snart så.....blir min mage glad:)


Ikväll går en svensk triller på svt kl.21.30, "Storm" heter den och den ska jag se om jag inte somnar innan.



 


Kommentarer
Postat av: lisa

Kika gärna in på min blogg, kram! :)♥

2008-04-04 @ 20:10:11
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0