Ibland är det farligt att vara tankspridd

Höll på att sätta eld på en spisplatta när jag skulle laga frukost imorse. Jag satt vid datorn och letade efter en låttext samtidigt som jag kände en konstig lukt och gick ut i köket för att se vad som stod på. Lukten blev starkare i köket men jag förstod först inte vart lukten kom ifrån förrän jag såg att det sprakade och rykte från den ena spisplattan med lock.Jag hade satt på fel platta dooh! Shit, jag kände småpaniken komma och stängde snabbt av plattan och la en våt trasa ovanpå........sedan öppnade jag balkongdörren helt så den otäcka röken fick vädras ut.....Där satt jag vis balkongöppningen ett bra tag och andades in luften utifrån.

Sedan.....

tränade , duschade, lagade mat och städade jag


I eftermiddag cyklade jag iväg till AF för att lämna betyg och intyg till verifering men fick vända hemåt igen för AF stängde redan klockan 12.00 idag. Måste de ha olika tider varje dag? Så onödigt!


Igår krängde jag en hel häägendsz.....usch mår illa när jag tänker på det för det blev för mycket och för sött. Idag tränade jag för att få bort glassen.  Har bestämt mig för att trivas med att vara vältränad istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0