malmö i helgen

125502-100
Bilden är tagen från i somras hemma hos mina föräldrar



Sitter här och bloggar , passar alltid på med att lägga upp bilder i min blogg när jag är hos mina föräldrar.Deras dator fungerar bättre än min egen och där ligger alla mina bilder. Därför är det svårt att lägga upp "nya" bilder i min blogg från min gamla dator.
Men jag har egentligen inte tid och sitta här utan ska alldeles strax packa ihopa och sedan in i duschen och därefter beger vi oss till mormor o morfar för att käka middag. Efter middagen och besöket hos mormor o morfar åke vi hem, home sweet home:)

Kommentarer
Postat av: F

Hej vännen!Hoppas att du haft en skön helg!Jag är åter hemma igen, har haft det bra!Kram

2008-04-06 @ 19:54:03
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0