Beställning från ellos!



Jag hade en del rabatterbjudande som jag inte använt än så igår passade jag på att beställa lite kläder på ellos och josefsson.

Svart skinnjacka från ellos
lång polotröja från josefsson
Olivgröna tajts från ellos (som inte syns på bilden)
Den långa polon blir passar bra till mina senapsgula leggings från GT.

Lönen kom idag och jisses vad glad jag blev! Men efter att betalat räkningarna så har lönen sjunkit.....den höga lönen försvinner snabbt efter räkningarna är betalda:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorogn snäckan.Allt bättre med dig? Fick du mitt sms föra veckan ang köpenhamn?---HA en skön torsdag.kramar

2008-08-28 @ 09:42:33
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: F

Fina kläder:)Hoppas du mår bättre idag, jag mår mycket bättre! Spydde där efter att vi hade snackat, migrän antar jag, sprängde verkligen i huvudet!Kram

2008-08-30 @ 11:46:28
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0