Dags att komma igång.....

Idag hälsade jag på en killkompis(dock är han ett ex) och hade trevligt. Situationen kändes avslappnad och bra.*svälja stolthet* På nåt sätt är det bra att jag har kontakt med honom och umgås med honom för då känns det inte lika jobbigt om man skulle springa på varandra. Men just nu tex undrar jag om jag vet vad jag gett mig in på......eller denna jobbiga känsla som jag känner nu inombords är blandat med annat också......som tex min framtid....den ekonomiska biten.......men samtdidigt känner jag mig väldigt ensam just nu............och känslan av att få tillhöra någon är oerhört stor! Men jag kommer ingenvart med detta grubbleriet så jag lämnar detta nu.


Imorgon ska jag komma igång md träningen igen........har varit tvungen att pausa nu efter allt jobbslitande.Men jag behöver verkligen känna endorfinerna i kroppen så jag slipper deppa.Sedan skla jag ta itu med sådana viktiga saker som jobb........ringa bemanningen  och
läkare och sedan måste jag hitta en optiker som kan undersöka mina ögon och ge mig nya linser för det är sista paret linser som jag har i ögonen.


*life is hard*

Kommentarer
Postat av: Lola

Ja... livet är ju fullt av såna där up-and-downs... Är säker på att du hittar en kille som är helt underbar en vacker dag! Och att allt med jobbet löser sig med tiden.

2008-08-11 @ 21:12:43
URL: http://deccati.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0