SJUK

Jag är sjuk, japp så är det. En rejäl förkylning har man åkt på. Det är farligt att " ropa hej innan man passerat bäcken". Jag sa nämligen , tror det var dagen innan jag blev dålig att "jag har ju inte varit sjuk sedan förra julen"....men peppar peppar skulle jag sagt därefter.

I fredagskväll började det att göra ont i halsen, kändes som en klump och det gick inte över. Under natten mellan fredagen och lördagen sov jag knapp för att näsan rann som en fontän.....jättekonstigt.....vet inte hur många gånger jag snöt mig och halsen var så irriterande....kändes som man hade smulor i halsen. På lördagmorgon ringde jag till jobben och sjukanmälde mig, det är lika bra att jag stannar hemma över helgen och vilar ut eftersom jag nästa vecka kommer att jobba mycket.


Har bläddrat igenom en massa klädeskataloger och studetat höstens mode och en detalj som är hett i höst är den markerade midjan med ett brett skärp.










Fan vad jag jobbigt....nåra jäkla fjortisarkillar gapar här utanför.....KÄFTEN!!!!Nu ska jag äta lite och sedan vila om jag får.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig snäckan-...HA en skön måndag kväll..kramar

2008-08-25 @ 18:42:28
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jennie

vilken otur, krya på dig! Men det är väl sådana tider nu... jag har också blivit förkyld. Men jag hann med att starta upp vattengympan innan dess...skönt :)

2008-08-27 @ 17:46:55
Postat av: Dress Like a Princess

Fint skärp

2008-09-06 @ 19:30:25
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0