Dagens träning och bild

Dagen hitills har bestått av träning, sång, frukost och dusch. 

Det blev en joggingrunda på ungefär
25 minuter (nåja bättre än inget)som sedan följdes av styrketräning i form av ben och rumpa och mage. Joggingturen kändes tung idag men det blir nog som sagt lättare om ett par veckor då man fått upp kondtionen lite.

Ikväll är det kör, tjoho.....ska bli härligt! På lördag ska vi sjunga på en adventsmässa och jag är osäker på en av låtarna, inte bra. Kanske får kläm på det ikväll. Imorgonkväll är det julbord med la familj, ska bli mysigt och gott:)

För övrigt behövs det handlas hem men man har ingen lust att ge sig ut i detta skitväder då det ser ut att börja regna i vilken minut som helst.

Men nu ska jag koka lite ris till min middag, är hungrig nu!:)



Detta är jag idag!




Igår hörde han av sig och kallade mig för sötis och avslutade med en puss"......hrm....trodde aldrig jag skulle få höra ifrån honom:S Han bad dock om ursäkt för att han inte hört av sig. Där ser man....nåja får se vad som händer och fötter......Jag stänger inga dörrar.....för han och jag är inget par, har ahn själv sagt så jag får utforska karamellburken och smaka på olika karameller:P

Men nu- FOOD!

Kommentarer
Postat av: F - [Färdigbakad Student]

Hej vännen! Hoppas att du får en bra helg! Va duktig du är som börjat jobba igen, här blir det nästan ingen motion alls just nu...Kramis!

2008-12-04 @ 23:04:01
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: F - [Färdigbakad Student]

oj skrev visst lite fel, skulle ju stå jogga:P Så trött nu...

2008-12-04 @ 23:05:13
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

haha låter som att han är på väg att mjukna lite?

25 minuter ÄR DUKTIGT bara så du vet =)



kram

2008-12-04 @ 23:33:37
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0