Fredagsmys!=levande ljus ,gottigott , idolfinalen och ljudet från spinnande kisar

Igår jag var på kören från kvart i sju till kvart i tio, phu så trött man var sedan. Det var raka vägen till sängen bums!
Idag har jag jobbat eller.....typ jag har fått betalt för att göra typ ingenting. Någon hade beställt in för mycket vikarier så jag fick följa med till palliativvården där det heller inte fanns mycket att göra. De skickade hem mig tidigare, skönt ändå. Men samtidigt när man nu inte jobbar så mycket vill man ju jobba! Speciellt när vetskapen är att få ihop till sin eknomi då jag är utan jobb under julen. Oh! Jag måste handla julklappar, det ska jag göra i nästa vecka. Sedan ska jag skriva en ansökan till ett jobb jag ska söka. Och sist men inte minst måste jag ha lampa på min cykel, jag cyklar ALLTID och BEHÖVER verkligen se och dessutom vill jag inte böta! Men för säkerhetensskull så bilarna kan se mig!

Så i nästa vecka gäller följande:

*handla alla julklappar plus julkort!

*julstädning plus resten av julpyntet ska upp.....tomtar och gran


fixa cykellampa......eller så tar jag itu med det i helgen


Jag jobbar helgen men är ledig på förmiddagen då ska jag passa på att skriva ansökan!


Och så ska jag hinna med träning och sångträning inför showen samt se till o få mycket jobb inna jul! Jag lär inte vara aktiv här på bloggen eller vid datorn i nästa vecka har jag en känsla av.


Men ikväll ska jag mysa med tända ljus och idol plus nått gott att tugga på:)

Ha en skön fredagkväll och ta det lugnt ungdomar ikväll som alla andra kvällar!



Kommentarer
Postat av: Lola

En sån smart kattsäng! Var hittade du den? Jag ska ju skaffa katt snart =0)

2008-12-12 @ 22:41:26
URL: http://deccati.blogspot.com
Postat av: tina

vad fin bild! vad är det för jobb du ska söka? kram

2008-12-13 @ 15:28:21
URL: http://tinis.wordpress.com
Postat av: Karin

tack detsamma:)

2008-12-14 @ 21:23:45
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0