Nytränad och Nyduschad:D

Så jäkla skönt det var med en joggingtur i eftermiddags efter jobbet.  Eller snarare efteråt för själva joggingturen kändes ganska tung idag men det lättar väl efter några veckor när man väl kommit igång igen:) På torsdag ska jag ta en powerwalk, måste spara på knäna.  Jag har jobb imorgon och på onsdag så det känns bra! Ännu bättre känns det då det är dagsturer, me like a lot! Imorgon lär det bli cykling hela dagen så det passar bra att vila från träning imorgon men på torsdag är det dags igen!:) Jag mår så mycket bättre i kropp och själ när jag tränar regelbundet och så får man bättre sömn!:)





Bild från i somras efter joggingtur





Jag:  Om du nu tappat intresset för mig kan du väl säga det istället för att fega?!
Han:  Hahaha
Han: Jag ringer dig, har haft fullt upp med jobb
Jag: Okej, man börjar bli konfundersam
Jag: Hrm....när hade du tänkt ringa så man vet?
Han: imorgon......
Han: Är du hemma?
Jag: Menar du om jag är hemma nu eller imorgon
Jag: Jag vet ju inte om jag jobbar men jag har ju mobilen med mig så jag ser om du ringt.
Han: det är jättebra!


Och sedan då..........inget annat svar..........men han är ju upptagen med jobb.....men kan man vara FÖR upptagen att man inte ens "hinner" skicka ett sms???  Jag vet inte hur länge jag ska plågas.......om jag vill ha det seriöst.........men .....jag kommer sätta krav nu........har redan börjat! 


Nej nu måste jag få i mig käk.........sedan ska jag hämta upp min tvätt (resten av det som inte blev tvättat igår).


Ikväll är det julkonsert med Sanna Sonja och Shirley! Det ska jag se men först är det "Färjan" Ska bli kul att se hur det går för Håkan med sitt ragg:P



So long!








Kommentarer
Postat av: Louise

vad fin den nya designen på bloggen är =)

Skönt att jobba.

Jo då här är det bara bra tack, e ledig idag och imorogn, hade tänkt baka och julpynta lite.

Magontet kom tillbaka igen, tror att det kan vara magkatarr så jag har köpt medecin, får se hur det blir.

Vad händer idag då?

KRam

2008-12-02 @ 14:43:25
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Lola

Med mig är allt bra. Lättad över att ha en tenta avklarad och snart är det jul!

Det låter inte helt idylliskt med din dejt där ... =0/ Hoppas det löser sig. Håkan och hans dejt gick det tydligen inte bra för... synd

2008-12-02 @ 16:50:46
URL: http://deccati.blogspot.com
Postat av: Fru Evelina

usch det där låter inget kul?

jag o f hade en sån period i början av vårt förhållande när han var exakt sån, och till slut tröttnade jag, slutade höra av mig. tänkte att det är fan upp till honom nu för jag förtjänar bättre! och visst, efter ungefär 5 dagar utan att ha hört nåt från honom ringde han MIG frivilligt och sen dess har det bara blivit bättre o bättre =)



du är SÅ duktig som orkar jogga, önskar jag med vore det =)



kram!

2008-12-04 @ 06:07:52
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0