Onsdagsmys

Jobbade igårkväll, vart väldigt stressigt. Vi har palliativvård hos en vårdtagare och då vill de BARA ha van personal hos denne. Då sätter de istället in "extra" personal....och det är folk från bemanningen, det kan vara ovana, vana men oftast är det folk som är ovana eftersom vikarierna från bemanningen åker runt på olika andra ställen vilket gör det svårt att lära sig rutinerna osv. Detta medför förseningar och stress och kaos. Men just nu prioriterar de den svårt sjuke och dennes familj. Och det förstår jag men jag blir sjuk av stress. Jag får helt enkelt bara stå ut till söndag. Imorgon ska jag ta mig en joggingtur igen eller om jag tar en powerwalk istället hrm...Beror på hur det känns i knäna. I och för sig så kanske de ringer in mig imorgon, då får joggingturen vänta. Japp....svårt att planera nåt när man ska stå beredd helatiden.


Men nu väntar jag in att klockan ska bli åtta för då börjar "bonde söker..." och därefter "Grey's anatomy"=onsdagsmys!:)


Hi Fi!  (saknar honom men men.....vad gör jag? Jag tänker inte svansa efter honom och jag tänker inte låsa mig för honom utan jag fortsätter min promenad genom dejtingjungeln)


Imorgonkväll......kör!!!!!! Hjälp.....jag kan inte låtarna inför showen.......hur ska det gå?:S







Kommentarer
Postat av: Lola

Det är bara att köra på! Du ska väl inte ha solosång under uppvisningen? Finns säkert nån annan som kan låtarna så då märks det inte om du inte kan =0)

2008-12-10 @ 21:22:03
URL: http://deccati.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0