Alla <3 dag som singel

Snart är det alla <3hjärtans dag............

Andra året som singel på denna dag.....Iofs känns det bättre denna gång än förra året. Detta år påverkas jag inte alls av att jag är singel....för jag är inte ensam boende iallafall. Jag har ju mina två busfrö:P

Detta gjorde jag förra året:

Tog sovmorgon

Åt en riktigt god lyxfrukost till reprisen av Våra bästa år

tvättade och städade

Tog en dusch

Lagade en god middag som bestod av  kyckling,bacon,cremefraiche,paprika,rödlök.Klyftpotatis och en god sallad på roccula,körsbärstomater,pinjetkärnor,solrosolja och havssalt. Det var egen recept och mycket god:)

Lunchen avnjöts till Våra bästa år

Sedan bakade jag en smarrig kladdkaka med vispgrädde

Middag blev advokado med räksallad

Avsutade dagen i soffan med filt och den smarriga kladdkakan med vispgrädde framför kvällens TV-program

Dagen var  skön  och avslappnad utan plikter,press och stress.Precis vad man behöver ibland!

Kommentarer
Postat av: F

Jag har mailat dig:)Kram

2008-02-13 @ 10:43:42
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Postat av: Anonym

Så nu kan man läsa vad du skrev i ditt inlägg,,var lita för smått för att kunna läsa vad det stod,,,Ha en bra onsdag..kram på dig

2008-02-13 @ 10:51:55
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0