gnäll och gnäll

Jäkla kärring, det är inte självklart för alla att vara duktig på huvudäkning.


Katterna är skitjobbiga, har aldrig varit med om vildare katter. De är som småbarn som man ska se efter helatiden. När man kommer hem från jobbet är man trött men det går inte att koppla av.
Det gick bra att jobba idag, lite segt bara men så är det när man är lite ovan.Var ju längesedan jag jobbade:S

rassel rassel hörs det ifrån köket, katterna har vält kassen med pantflaskor suck. Imorgon ska jag träffa chefen på ett jobb jag sökt. Det är ingen anställningsintervju, bara ett möte. Vad kan det betyda?...

Molle fick tag på en penna jag lagt på bordet. Han kommer åt allting som går att leka med......Är det inte snart tid för kastrering??? 

Jag känner mig tjock, krängde ett 200 gr choklad i tisdags så jag får skylla mig själv. Jag orkar inte bry mig om träning när man är ovetandes om NÄR de kallar på mig för att jobba. Det är svårt att planera!

Fan vad jobbiga katterna är! Nu ska de in bakom datorn också i bland alla  **&&## ***sladdar!

Nu väntar mellis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0