Han går som en karl han rör sig som en karl...

Dansar som en gudomlig varelse.........avundas Linda *ler*

Daniel , En man med charm!

LeT's DaNcE Ikväll kl.20.00!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag blev det lunch med en kompis från skolan.Lunchen bestod av ÄKTA thailändsk mat(min kompis är thailändsk) och rikligt med chili så det brann i munnen.....så kändes det iallafall. Men det är bara gott när maten har smak även om det gick åt ganska mycket vatten, och servetter att torka snutan med:P  Slutligen, det var en trevlig eftermiddag trots att man nästan höll på att flyga iväg i blåsten:S

Fick dock reda på att mitt medlemskort till friskis och svettis som skolan betalar går ut om 14 dagar.Sedan får jag betala det stora priset själv. Usch....och jag som har en massa skit-skulder på csn att betala, suck. Då blir det ingen träning förrän jag har råd dvs när jag börjar jobba och får lön. Men vad är viktigaste......att vara smal(normalt ) och inga pengar och bli av med sitt boende för att man inte har råd att betala hyran eller ha ett jobb och bra ekonomi samt veta att träningen blir av så småningom ändå? Det var inte så svårt. Jag väntar med  den riktiga träningen tills jag kan betala för mig själv.

Det lär blir tufft framöver...........men jag ska klara det! Jag är en kämpe.....som ALLTID!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0