jobba igen!

Skit också! Nu har man ingen mat hemma, bara sådant som tar en förbannad evighet att laga! Jag har nämligen godkänt en bokning till vikariat igen. Imorgon ska jag jobba åtta timmar i samma enhet där jag ska träffa chefen.Men en våning som jag inte tidigare varit på. Då får jag planera att handla direkt efter jobbet imorgon eftersom jag slutar sent. Tusan också......jag kan inte ta med mig mat imorgon men jag måste ju ha käk. Skit ....det är sådant här jag avskyr! När man INTE kan PLANERA!!

Jag hoppas att jag får vara ledig i helgen iallafall så jag hinner förbereda inför veckan därpå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen in i jobba världen..kul att du har börjat jobba...Ska du ner något till Påsk? Det blir nog påsk fest hos oss på lång fredagen,,men jag åter kommer med mera information...Ha en skön kväll..kram kram

2008-02-21 @ 17:54:11
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0