Regn och Rusk!


Nu förstår jag bättre hur vikariebanken funkar. Jag vet också att det är vikariebanken som är min enda chef! Skönt att äntligen få ordning på det.

Räkningarna är betalda
storhandeln är färdig


Köpte en massa frukt och grönt som jag fyllde kylen med och en del av frukten använde jag som inredning, genom att lägga upp frukten på en bricka av trä. Frukten skiftade i härliga färger som gul,grönt och rött.
 
Vädret är deprimerande , regn, blåst och rusk, usch!

Nu ska jag lägga mig i sängen med en filt och senaste numret av Sofis Mode!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hej, jag undrar om du kan hjälpa mig med en sak;
Om min design ser likadan ut för dig som på bilden som finns i mitt senaste inlägg

mydearbylia.blogg.se/1204005591_en_frga.html

Tack så mkt.

2008-02-26 @ 14:15:58
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: F

Hej vännen!Ja här regnar det också:(Så tråkigt då, jag är så himla trött också! Har varit det i ett antal dagar nu...Kramar!!!

2008-02-26 @ 15:17:54
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0