tredje gången gillt?

Detta är tredje gången jag försöker skriva ett blogginlägg. Första gången satt Micki ivägen  och skulle tvunget hjälpa till o skriva och råkade komma åt en knapp som  gjorde hela texten megastor. Sedan kom jag åt en knapp som deletade texten jag skrivit och så får jag börja om igen. Nu sitter jag här med katt nr 2 -Molle som också gärna vill hjälpa till. Men nu är det lika bra jag kör på med dagens händelser innan denna text också försvinner!

Utbildningen är färdig och jag är undersköterska vilket känns bra! Dessutom fick jag VG på sista kursen vilket känns ännu bättre!
Idag ringde de från ett jobb som jag sökt och på onsdag ska jag på intervju. Jag ska även på en annan intervju imorgon och en på fredag. Denna vecka är det jobbintervjuer för hela slanten.

Idag är jag trött och har ont i skallen, känner mig hungrig med.Ska snart fixa lite käk och sedan blir det en lugn kväll framför TV:n.

Design/Simon och Thomas kl.20.00 TV3
American Idol kl.21.00  TV4

Kommentarer
Postat av: tina

åh vad kul, STORT GRATTIS! :) you rock :)

2008-02-18 @ 18:53:08
Postat av: F

Grattis till VG och att du nu är undersköterska! Va kul att du ska på intervjuer! Jag håller tummarna som alltid för dig!Kramar!

2008-02-18 @ 20:14:19
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Postat av: Anonym

Lycka till med jobb sökandet och lycka till på Intervjuorna...ha en skön tisdag...kram kram

2008-02-19 @ 13:52:47
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Jennie

Grattis, bra jobbat!

2008-02-20 @ 20:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0