vardagsrummet är färdigt!

Jag är väldigt nöjd med resultatet av ommålningen och tapetseringen. Den vita ytan ger en luftigare och fräschare känsla. Vardgasrummet är så snyggt och stilrent, allting faller in tillsammans nu! Det känns verkligen bra!

Jag har donat och fixat i min lägenhet idag och nu är allt på sin plats och jag bara njuter av mitt fina hem:D

Mitt kök är bättre nu, färgerna smälter tillsammans bättre med de nya kakeldekorationerna som ser ut som små kakelplattor,blev väldigt snyggt:) Dessutom har jag satt kattornas låda i badrummet istället för köket, känns fräschare:)

Jag återkommer med bilder på min nya omvandling av lägenheten men det blir inte idag. Det blir nästa gång jag är hos mina föräldrar för min gamla dator har ingen överföringsprogram mellan mobil/kamera och dator.

Jag börjar känna mig lite bättre..........men det blir ingen träning i nästa vecka.Men när jag är helt frisk då ska det tränas igen så det står härligas om det!:D

Ha en skön söndagkväll!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad kul att du är nöjd! :D
Väntar med spänning på att få se bilderna!

Jo, det är nätbutiker..

Man kan ju oftast inte göra allt man vill på en gång.. Vi prioriterade köket (renovering) och sovrummet. Vardagsrummet får bli när vi är klara med datarummet och får bort datorn från tvbordet..

Ha det bra! Kram!

2008-02-10 @ 20:52:53
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: F

Tack vännen:)Nu ska jag gå och sova, har tagit det lungt idag, känns lite bättre nu iaf! Vi hörs!Kram

2008-02-10 @ 21:56:24
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0