PANK! PANIK!

125502-39
Usch, det kikar inte dödskönt i kistan just nu. Genomgår verkligen en ekonomisk kris och har bara hoppet kvar. Jag har inte fått mina pengar från csn. Men skippa csn!jag har inte csn så länge till eftersom min utbildning snart slutar. Så......nu MÅSTE jag ha ett jobb!!! Har skickat in en intresseanmälan till vikariebanken och hoppas de nappar!
Men detta räcker inte......ska kontakta ett ställe jag gjorde min praktik på...och vidare få tips om andra ställe.......nu gäller det att ligga i!

Idag har jag:
* städat
* rengjort katternas låda
* hängt upp mina bambupaneler
*dammat
*dammsugit
*torkat golv
*handlat

Ikväll blir det lugn(om mina katter tillåter mig?) och ro framför....killen höll jag på att skriva....haha! Jag menar TV:n.
Imorgon ska jag banne mig ta en promenad.....och andas in lite frisk(?)luft. Sedan ska jag göra färdigt minemap(eller hur det stavas) till redovisningen på tisdag i skolan.

Ska börja med maten nu.......lax, potäter och nån sås på cremefraiche och kryddor....och så grönsaker förståss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra med mig,,,har varit på Nova Lund,,där fan vi inget så det blev en sväng till Ica Maxi för handla hem maten...Hoppas att allt är bra med dig,,,gå in på msn så kan vi prata där...ha en bra lördag..kram

2008-01-19 @ 16:53:46
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: F

Jag håller tummarna för dig vännen att du får ett jobb snart!Kramar i massor!!!!!!!

2008-01-19 @ 19:40:28
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0