Ge mig ett rikt liv!!!!

Jag är så less på att bara jobba och vara fast i en liten håla utan sociala kontakter.....mina sociala kontakter är någon tåg-bit ifrån mig och då kan man inte bara bestämma sig för att ses om man har ett jobb att anpassa sig efter men just är jag trött på att ha det så här.....törstar som fanken efter socialt liv.....umgås med vänner! I helgen är det festival......och gissa vem som jobbar FULL tid? Blir så irriterad...nåja man får ju pengar och så är det att leva.....men man får väl ha nåt socialt liv också.....annars blir man ju knäpp!Känns som man bor i rätt lägenhet fast i fel stad.........eller jag vet inte.....äsch.......

Imorgon ska jag ta mig en joggingrunda.....om jag behöver springa av ilska blir det kansk en löparrunda. Jag känner mig tjock också......fast jag tränar.......ska ha det jäkla skitet också.....mens!


äsch...vill bara dra täcket över huvudet...........

Kommentarer
Postat av: Anonym

God kväll snäckan.Hoppas att det går bra på jobbet i helgen..Ha en skön helg efter jobbet...Kram på dig

2008-07-25 @ 23:34:14
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0