MAMMA MIA-THE MOVIE



Igår såg jag filmen "mamma mia" med Lovisa och Jennie. Filmen var jätte-bra!Så mycket glädje den innehöll och en massa vackra scener,Filmen utspelar sig på en grekisk ö med kristallblått vatten och kritvit sand.
Efter biobesöket promenerade vi till en krog oh satte oss där , köpte varsin dricka sedan satt vi där och snacka tills det blev mörkt och då bestämde jag o Lovisa oss för att bege oss hemåt. Men det var en trevlig eftermiddag/kväll.

Idag har jag bara tagit det lugnt, började morgonen med att ta en joggingtur, denna gången gick det riktigt bra men jag har kommit på ett knep för att det inte ska kännas jobbigt. Man ska springa med bröstet riktat mot himlen...dvs rak hållning...på det viset underlättar man andningen. Jag brukar alltid värm upp en bit med att promenera snabbt innan jag börjar jogga. Men har kommit på att jag inte har 30minuter jogging och därför ska jag börja jogga tidigigare så jag får en 30-minuters jogging.
Efter joggingturen styrketränade jag och sedan blev det streching av musklerna och frukost. Jag har städat hemmet så nu är det fint och städat, dessutom har jag hunnit med att tvätta en hög med kläder så nu har jag rena kläder till imorgon.

Nu ska jag återgå till filmtittandet.......

Kommentarer
Postat av: F

Kul me mamma mia:) Jag ska på musikalen nu i augusti så frågan är om jag ska vänta å se filmen...ha det bra!Kram

2008-07-21 @ 11:42:47
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: F

Hej igen!Tack, jo jag tycker om klänningen, vill bara inte se ut som en brud. Men jag behåller den nog:)Kul att du fick lite nya kläder och extra kul när det är kvalité:) Ja, ser fram meot att få gå på musikalen, är ju på orginalspråk också (engelska). Brukar oftast inte se på skansen, fast de beror på vilka som är gäster förstås:)Kramis!

2008-07-22 @ 17:36:06
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0