Sköt dig själv och skit i andra!










Gaaahhh jag blir så trött på vissa människors beteende, sådana människor som har NOLL sympati för andra människor. Man kan inte fungera med alla och just nu verkar jag ha oturen att få jobba tillsammans med ett helt gäng som inte FÖRSTÅR mina värderingar och det kan ge en känsla av utanförskap. Men så är livet, som sagt man kan inte trivas med alla. Men.....är det  så att  alla människor i denna staden är av samma sort?? Dvs supa och festa......vara social med halva staden(med tanke på att det är en småstad där alla känner alla....ville jag inte undvika sådant förut?)

Men nä.......jag tänker inte ta mer skit från andra.....jag tänker fortsätta stå på mig och vara den jag är och så får andra tycka vad fan de vill!  För världen är stor och alla kan inte vara lika,,,,och jag har mina vänner som förstår mig eftersom vi delar samma värderingar.

Människor som delar samma värderingar som du själv ,förstår dig lättare än de som inte delar samma värderingar  vilket ger en trygghetskänsla. Det är logiskt.

Kommentarer
Postat av: tina

hej vännen! först, vilken otroligt bra, rolig och väldigt passande bild! inte roligt att du är arg dock, men förstår vad du menar... folk verkar bara vilja supa hela tiden, finns roligare saker man kan göra! stå på dig, du har många med dig! :) kramar

2008-07-12 @ 23:56:54
URL: http://tinis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0