Det luktar bränt bacon!

125502-122

Idag har jag varit på stranden, fast legat på en brygga ute i vattnet. Det har varit så himla varmt idag och luften har stått helt stilla att man blev tvungen att svalka av sig havet och det blev två dopp i havet idag. Jag upplevde det svinkallt till en början men senare emot eftermiddagen när solen värmt upp havet så var det riktigt härligt enligt några skvallerkärringar på bryggan. När jag låg där i solen ringde min mobil, det var från jobbet och de undrande om jag kunde ta en delad tur imorgon och pengarna som lockar gjorde att jag tackade ja. Så imorgon ska jag jobba sammanlagt tio timmar. På onsdag ska jag inte jobba morgon eftersom jag jobbar till nio kvällen innan.På onsdag hade jag tänkt passa på att träna på morgonen men det ändrades då en lärare från utbildningen jag avslutat ringde och påminde mig om skolavslutningen på onsdag förmiddag(jisses, det hade jag glömt!). Då får jag istället träna de andra dagarna......denna vecka SKA jag träna minst 3 gånger!
Imorse fick jag iallafall tränat.
Jag brände mig ordentligt på ryggen och överarmarna och lite benen.....har nog bränt mig lite varstans idag....men men ska ändå inte sola imorgon.

Nu ska jag få undan disken och sedan ska jag duscha av mig.

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Hahaha, ja solen e farlig just nu, ja e också helt sönderbränd... solen e starkare än man tror, hahaha. Ha en mysig kväll.

2008-06-02 @ 16:53:05
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0