Glad midsommar!

Imorgon är det midsommar och jag ska fira med några vänner vilket ska bli trevligt. Vädret lovar ostadigt men jag tänker ha klänning ändå, är det midsommar så är det! Men någon dans kring en midsommarstång blir det inte i år heller, har inte dansat kring midsommarstång sedan jag var barn. Härliga midsommarminnen man har från sin barndom.
Idag har jag tränat och sedan varit på kurs i flyttningsteknik i 3 timmar så jag är trött nu, hela denna veckan har man blivit matad med information så nu känner jag för en paus.
Har precis städat hemmet men var så trött så det blev inget luftande av möbeltextil men dammsugning och moppning av golv blev det.

hu vad jag är trött.........måste ha käk i mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad midsommar...ha en skön och trevlig dag...kram

2008-06-20 @ 17:44:58
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0