pizza och fotboll

Jag klarar inte att  titta på fotboll för jag blir bara så himla arg! Det verkade precis som Sverige hade mindre kraft än Spanien.....De bara trillade omkull framför benen på spanjorerna. Spanjorerna hade hur mycket energi som helst kvar....Sveriges spelare byttes ut helatiden för att de blev så trötta......Varför är alltid Sverige så himla trötta???


Jag beställde pizza och cola som jag åt till fotbollen......men jag åt alldeles för fort så nu har jag ont i magen....kan knappt andas....phu.....Får springa av mig pizzan imorgon.


Nu är det filmtajm......filmen har redan börjat......"Kate and Leopold"

See ya!


Kommentarer
Postat av: Jennie

ja och vilken trist avslutning! Det skulle ju bli oavgjort :(

2008-06-16 @ 14:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0