Städa och tvätta

Idag känner jag att jag varit extra flitig med hemmet. Jag har städat, dammat, dammsugit , torkat golv och tvättat. Nu är tvätten helt färdig också. Jag har också hängt upp nya gardiner i vardagsrummet(dock ej tvättat fönster) och bytt ut den mörkröda mattan vid sovavdelningen till en ljusare. Imorse hann  jag med en joggingrunda och lite styrketräning. Det är jobbigt att städa och tvätta men skönt när det är färdiggjort. Jag känner mig glad när jag har snyggt och rent omkring mig.
 
Dock är jag inte helt glad idag pga ett par solisar som jag glömde på utflykten igår:( Jag har försökt ringa till de som har hand om stugan men inte lyckats få tag på någon, får försöka imorgon igen. Jag HOPPAS ju innerligt att jag får tillbaks mina solisar. Jag har iofs ett par till men det skadar inte att ha lite fler att välja på och dessa nya var jag så fäst vid:(

Nu blir det mellis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0