dårskap och spindelfobi

Godkväll....

Jag brukar i själva verket inte sitta här och blogga vid denna tiden på dygnet utan då är det läggdags men ikväll är det undantag för en massa jäkla fjortisar som håller ett farligt oväsen och sjunger i falska toner och skuttar omkring som jäkla elefanter så man tror att de snart ska braka igenom golvet, skitkul. Enligt reglerna ska det vara tyst i huset efter kl. 22.00 OAVSETT dag! Annars kan man flytta till hus! Bor man i hyresrätt tillsammans med andra ska man ta hänsyn. Fortsätter det så här lär väl de också bli vräkta. Jag som hade hoppats få lugn och ro efter de andra idioiterna som förde oväsen....då var det fjortiskillar och nu är det fjortistjejer....fy fanken vad jobbiga de är! Föräldrarna är tydligen inte hemma, för inte kan de vara äldre än tjugo. De låter ju så förbannat barnsliga! Aja, får väl stå ut........men jag ger igen imorgon, då ska jag träna öch...**))%&&### ! På grund av deras ###""&5677 oväsen sätter katterna igång och busar........nu är den ena katten uppe på kryddhyllan,ovanför spisfläkten........och välter ner allt....och den andra står på golvet och skriker......Detta .blir en rolig kväll......jiippy......suck. Och så har vi den där spindeln i hörnan usch.........:(



måtte fjortisarna snart gå ut........och hoppas katterna fångar spindeln


Hoppas ni andra får sova gott iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0