Glass idag!:D



125502-78Imorse bestämde jag mig för att jag skulle handla glass idag och så blev det. Innan middagen cyklade jag iväg och köpte mig den dyraste glassen! Jag handlar inte glass ofta(bortsett från förra året då jag var smal och inte gick upp i vikt) och när jag väl gör det slår jag till ordentligt!:P
Efter att ha läst om chocolat therapy 's blogg om hennes favorit i Ben&Jerrys som är chocolate therapy var jag tvungen att prova. Detta är första gången jag över huvudtaget provar Ben&Jerrys.Tidigare har det varit Häägendasz men jag är nyfiken när det gäller det ätbara:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan hej! Man kan inte gå i samma kläder mer än en dag...det är inte frächt då tykcer jag...tvättar varje veckas så det blir inte så mycket tvätt....Ska fortsätta att jobba nu..kram på dig

2008-03-09 @ 16:14:48
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Sofia

Absolut, skönt att få bort alla sladdar som "förstör".. För våran del får det lov att vara en vanlig hederlig dator eftersom att pojkvännen gillar att spela spel och påstår att man måste ha en jätte dyr bärbar om man ska kunna spela..

Häägendasz (stavas det så??) tog ju bort den godaste smaken - hallon pannacotta. Smakade du den nån gång? Den var sjukt god!

Hoppas du haft en underbar helg!

2008-03-09 @ 21:38:27
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Jennie

gud va gott med glass! Det ger verkligen sommarkänsla

2008-03-09 @ 21:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0