lite ärenden

125502-85

Åkte in till skolan idag för att läraren skulle fylla i ett studieintyg som a-kassan vill ha men jag postar allt imorgon.
Har gjort mig tillgänglig från morgon till kväll på vikariebanken. Detta kanske ger mig större chans att få fler bokningar, man kan ju alltid hoppas.
Tänkte ta och vårstäda min lya i helgen, har dock inget påskpynt men några blommor har jag nog råd att investera. Men väntar med att tvätta fönstrena till aprilmånad är över.


Har börjat sminka mig på vardagarna igen, förut höll jag mig bara till festtillfällen men man känner sig snyggare med lite fuskfärg i ansiktet.


Ikväll är det favoriten Greys anatomy!


over and out******


trött på allt pappersarbete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0