Matlagning

125502-72Jag håller på att laga mat, en egen rätt som jag kommit på....inte så värst orginell men ändå. Jag lagade denna måltid på alla hjärtans dag förra året för att skämma bort mig själv lite med vardagslyx. Nåja...här kommer min måltid:

kyckling ,bacon, rödlök   och en söt-chili sås av cremefraiche ,,matlagningshonung,kayenepeppar,salt peppar.....krydda efter eget behov.
Servera med ruccola-sallad,solrosfrön och körsbärstomater.

Det var riktigt gott!

Tyvärr har jag inget program i datorn som går att överföra bilder annars hade jag lagt upp en bild på maten.

Kommentarer
Postat av: Jennie

mm, det där lät väldigt gott...vilket gör mig påmind om att jag också bör äta något nu :)

2008-03-29 @ 18:56:24
Postat av: F

Det lät gott:) tack för mailet också,ska snart försöka svara:)Kramis!!

2008-03-29 @ 19:18:40
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0