Regnig långfredag

Långfredag idag och imorgon är det påskafton.

Har städat hemmet idag, dammat, dammsugit,torkat golv osv så nu är det rent och snyggt! Cyklade en sväng till affären idag för att handla lite gott att ha under helgen. Köpte inte så mycket, lila tulpaner och en fin vas till, sedan lite gravad lax och ägg och sist men inte minst....godis såklart! :)

Ska jag ta en joggingtur imorgon? *funderar*

Jag trivs iallafall i mitt nystädade hem, älskar mitt hem, tänker bo här ett bra tag själv innan jag blir sambo vilket jag hoppas kommer att dröja för tillfället:)

Ska mysa till det ikväll med levande ljus .....ska passa på att ta ett varmt bad också, så avkopplande:)

Ska koka lite ägg nu......GLAD PÅSK!


Levande ljus är ett faktum när vädret ser ut så här:--------->
125502-93

Kommentarer
Postat av: Anonym

hellre regn än snö...
glad påsk!

2008-03-21 @ 21:34:12
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0