snöväder i skåne

Nyss hemkommen från kurs del 1 i delegring, handlade på Lidel efteråt. Usch vilket väder! Det kanske ser vackert ut OM man sitter inne och tittar ut. Men cyklar man i det och får all snö mot sig bryr man sig inte om att njuta av synen. Brr det var skitkallt! Men nu är jag hemma i värmen igen och är ganska trött efter att suttit och lyssnat på en sjuksköterskas föredrag om delegring i 3 timmar, dock en rast däremellan. Men det var så skönt att veta att jag bara skulle cykla hem sedan och inte passa några busstider.En lättnad att veta att man befann sig i samma stad.Min omvårdnadsutbildning låg ju i Helsingborg.

Nu ska jag vila.

Ikväll är det design/ simon&tomas:D Intressant designprogram!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, vill och vill.. Kan ju inte direkt säga nej - behöver pengarna! Men nu är jag ledig en stund! :)

Åh, alltid roligt att köpa nya saker till hemmet! Så lite kan göra så mycket! Själv väntar jag på att bli av med datorn från vardagsrumsbordet och sladdarna från golvet..

Ha en fin dag!

2008-03-04 @ 07:49:16
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

Hej snäckan! Så kul att du gillade tavlan,,,är så himla kär iden när den kom på plats :) hahahah....Monki butiken ligger vid kanalen,,,där vi brukar köpa glass på sommaren "rönneholm glassen" vet du vart jag menar då? Sen har de en inne på storgatan "köpcentret med h&m på övervåningen & Gina tricot..." Det är så snygga kläder där och bra priser..nästa ågng du kommer ner så kan vi gå dit och kolla och shoppa lita snyggt då :) Ha en skön tisdag...kram på dig

2008-03-04 @ 11:32:35
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0