Som vanligt!

Cyklade till AF Idag för ett möte med en handledare som jag bokat in klockan 13.00.Och som vanligt hade jag förväxlat ihop tiden med en annan tid. Jag klarar inte ha två inbokade tider samtidigt! Men det löste sig genom att jag fick gå på informationmöte istället. Men vem ***** behöver AF?! Jag VILL ha ett jobb och fast inkomst så jag kan försörja mig! Inte ett enda jobb hitills denna vecka och ändå verkar de skrika efter vikarier, låter detta klokt?!
Dagen är ju inte över än, kanske får en inbokning i sista stunden...man kan ju alltid hoppas. Annars....vad gör man när man inte kan göra så mycket mer då man är inskriven på vikariebanken.

Ikväll är det iallafall Grey's Anatomy....något bra iallafall...men börjar tröttna på all TV-tittande också...Det är det enda man gör om dagarna, SUCK!

Nu blir det lite fruktssallad på mogen god mango, melon och annanas/anannas(how ever it spells),mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0