Ännu en utmaning!

1.När gick du upp idag?
07.00 , alla var vakna och kunde inte sova mer

2. Diamanter eller pärlor?
pärlor

3. Senaste filmen du såg på bio?

oj....det var längesedan så jag minns inte........:S

4. Favorit TV - program?

Grey's anatomy

5. Vad åt du till frukost?
en fullkornsbulle med ost, rostbiff,remoulad rostat lök, gurka,tomater, paprika och ett ägg, drack bravo tropical juice till.


6. Vad är ditt andranamn
Linnea

7. Din favoritmat?
allätare och det går i perioder med olika kost, ibland känner jag för att käka lättlagat och ibland tung mat osv

8. Vilken mat gillar du inte?
surströmming men har aldrig smakar, tror inte jag vågar heller:S

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
Som maten så går det i perioder, kan lyssna på allt från rock, heavymetal till klassiskt

10. Vilken bil kör du?
varken körkort eller bil


11. Vilken är din Favoritmacka?
Har ingen speciell direkt...

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Falska och elaka människor och människor som tar åt sig personligt alldeles för mycket


13. Vilka är dina favoritkläder?

bekväma och kläder som sitter snyggt ...snygga modeller på jeans...som gör sig bra på figuren

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
USA New York och Indien

15. Favoritklädmärke?
har inget , gillar kläder som sitter snyggt

16. Var vill du dra dig tillbaka?

I en stillsam och mysig miljö


17. Favorit tid på dagen?
FÖRMIDDAGEN, är som piggast då!

18. Var är du född?

Lund

19. Vilken är din favoritsport att se på?

inget!

20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
hrm....inte sänder men däremot kopierar för att jag har kopierat denna:)

21. Vem tror du skickar tillbaks först?
Se ovan

22. Coca Cola eller Pepsi
inget!


23. Fotboll eller ishockey?
Jag brrrryyyyyr maj INTE!

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Har alltid varit morgonmännisa och är det fortfarande

25. Pedikyr eller manikyr?
vad är predikyr, är det tånaglarna? Jag väljer manikyr

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Jag ska på trädgårdsfest den 7:e juni hos en kompis brorsa, det är en kul nyhet!:)

27. Vad ville du bli när du var liten?

först filmstjärna, sedan skådespelerska och därefter musikalstjärna


28. Bästa barndomsminnet?
hos mormor och morfar och farmor o farfar, eller små utflykter som mina föräldrar tog mig och min bror med på eftersom vi inte hade så mycket pengar. Men det uppskattades mycket. Har haft en bra barndom och uppväxt.

29. Varit i Afrika?
Nope:(

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
nope
31. Varit med om en bilolycka?
japp, en del.....

32. Favoritdag i veckan?
Fredag är ändå den dagen som känns bäst:D


33. Favoritblommor?
rosor, lilja...liljonkonvaljor.........mfl som jag inte kan namnen på:P

34 Favorit - snabbmatsrestaurant
asiatiskt, max hamburgare, en enkel kebabtallrik, pizza osv......

35 Äger du en cykel?
Japp, det gör jag! Har man ingen bil får man ta sig fram på annat vis:D


36. Vem fick du senaste mailet från?
Hrm tror det var en inbjudan till en födelsedagsfest


37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
måste jag svara?

38. Läggdags?
Lite olika, men oftast runt 22-23

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
detta har jag kopierat

40. Senaste personen du delade en middag med?
mina föräldrar och min bror


41. Vad sysslar du med just nu?
Svarar på detta och sedan ska jag käka mellis och göra mig iordning inför kvällens bravader:P

42. Favoritfärg
Blååååå hehe


43. Hur många tatueringar ?
inga, men vill gärna ha en på ankeln

44. Hur många sänder du det här mailet till
se fråga 39


Kommentarer
Postat av: F

Kul att du antog utmaningarna:)Kram

2008-05-19 @ 13:33:55
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0