Det är ju bara vanligt vatten

125502-93Idag är det en sådan dag då det bara regnar helatiden utan uppehåll, en sådan dag då man helst vill sitta inne och inte behöva ge sig ut i regnet, men ibland är man tvungen att trotsa regnet för att handla lite mat om man inte vill svälta ihjäl.
Idag kom mina underbara morföräldrar på besök för att hjälpa mig med ekonomin och jag är dem evigt tacksamma och mer därtill.......Tusen tack för allt!
Det blev en fika innan de begav sig hemåt igen. Nu har jag mat och andra hushållsvaror så jag klarar mig i en månad.


Det blev ingen träning imorse så jag hoppas att det inte regnar imorgon om jag ska hålla regelbunden träning. OM det lyckas att sluta regna så kanske jag tar en jogging tur senare istället.

Men annars så är det lugnt........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0