Det var en gång tre virrpannor:D

Idag fick jag besök av min faster och farmor för en visning av mitt tjusiga hem och sedan en runda i den vackra staden.
Efter en snabb visit i mitt hem åkte vi vidare för att hitta ett matställe att lindra hungern på.Det blev thailändsk buffe, gott som alltid.
Efter matbesöket åkte vi iväg till jysk och öb för att köpa en duk och ett par nya svarta blockljus(de gamla har smält i solen:S) som jag fick av min farmor, snäll som hon är:)  Sedan började showen:
När vi kommit ut från affären och är påväg emot bilen för att åka tillbaka till mitt place, stannar farmor till för att titta på de fina trädgårdsmöblerna utanför och börjar konstruera med ett parasoll som hon lyckas fälla ihopa, jag och min faster undrar vad hon sysslar med och sedan går min faster också dit och försöka fälla upp det men det åker ner så stången kortas ner...... När vi sedan sitter(ÄNTLIGEN) bilen säger min farmor att det skulle vara gott med en liten chokladbit och jag föreslår glass med varm topping på MCdonald's och alla tycker det låter som en bra ide så vi kör dit. Väl framme vid MCdonald's beslutar vi oss för att ta drive in. Vi stannar ett slag vid skylten med menyn och bestämmer oss ganska snabbt det vi ska ha och sedan kör vi framåt till luckan...Framme vid luckan ropar de upp den beställningen som vi inte beställt samtidigt slår det oss att vi glömt att beställa......så vi beställer vid luckan istället och min faster betalar..........glömmer att ta emot växel, lägger i backen och *pang*....backar på bilen bakom oss samtidigt som mobilen hennes ringer......vilken kaos.........men bilarna klarade sig.
Tillslut körde vi hem till mig igen.....och när vi står vid parkeringen hemma hos mig och jag plockar åt mig mina varor som jag lagt i samma kasse som min farmors och står med två av mina svarta blockljusn som jag plockat upp ur kassen (köpte 3 stycken) och farmor tar kassen och ger mig en marmeladburk , först trodde jag att den var till mig men förstod ganska snabbt att hon tagit fel på blockjuset och marmeladburken.

Jag kan slutligen tillägga att dagen bjöd mycket på skratt......Så det är inte alltid fel att ha huvudet under armen:P





125502-107

Nu ska jag natta mina bäbisar och sedan ska jag se reprisen av morgonsoffan.....*heja glansmannen!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0